Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés
Kép
Edzés

Elég jó az állóképességed?

Emlékszem a pezsgő, bizsergető izgatottság érzésére, ahogy a 2018 novemberében a New York-i Maratont néztem a képernyő elé szegezve. Shalane Flanagan a címvédésért küzdött – és végül harmadikként futott be (Mary Keitany lett az első). A finisben intett a tömegnek és kikiabált: „Szeretlek titeket!” És láttam a több mint 52 ezer résztvevő kimerült, de örömtől sugárzó arckifejezését. A látvány hirtelen olyan irigységgel töltött el, hogy maratoni lázban égve azonnal beneveztem egy februári versenyre. Nagyjából tizenkét hetem volt felkészülni.

2023. augusztus 17.

Kép
Kezdők

Sebesség vagy állóképesség: mire kell összpontosítanod egy sikeres 10K-hoz?

Szögezzük le gyorsan, hogy mindkettő kulcsfontosságú a sikeres versenyhez, ám hogy még hatékonyabb legyen a felkészülés, nézzük meg e két tényező helyét a fejlődés útján.

2023. június 22.

Kép
Egészség

Ezért jók a futók, ha ágyba bújnak!

A futás az egyik legjobb mozgásforma a szív- és érrendszer állapotának javítására, és úgy tűnik a futólét abban is segíthet, hogy partnered számára nagyobb izgalmat és elégedettséget biztosíts az ágyban!

2023. február 15.

Kép
Edzés

Teszteld a kitartásod progresszív edzéssel!

Ha 10 km-re vagy félmaratonra készülsz, ez az edzéstípus nagyon hasznos, ugyanis segít a csúcssebesség fejlesztésében.

2022. március 29.

Kép
Kezdők

Kezdőknek: 4 tanács, amelyek segítenek, hogy fejlődjön az állóképességed

Amikor elkezdesz futni, az első és legfontosabb, hogy elkezd az állóképességedet felépíteni, hiszen e nélkül nem tudsz majd fejlődni a későbbiekben.

2022. február 24.

Kép
Edzés

Mit és hogyan sportolj, ha sérülés miatt nem futhatsz?

Hogyan tartsd meg a formád akkor is, ha sérült vagy?

2019. március 24.

Kép
Edzés

6 fontos dolog, ami ahhoz kell, hogy újra formába lendülj

Ha jó ideig parkolópályára tetted a futást, és újrakezdenéd, mutatjuk, mi kell ahhoz, hogy a lehető leggyorsabban visszalendülj.

2018. október 10.

Kép
Egészség

A délutáni alvás javít a teljesítményeden?

Ha alvással szeretnél PB-t dönteni, van egy jó hírünk: így is sikerülhet.

2018. szeptember 25.

Kép
Edzés

Elfáradt az agyad? Ez bizony az állóképességedre nincs jó hatással!

Gondolj vissza a legutóbbi futásodra. Mit csináltál előtte? Lehet, hogy nem aludtál túl sokat, vagy egy projekt megvalósításába ölted az összes energiádat. Annak ellenére, hogy elsőre talán fel sem tűnt, ezek az apróságok eléggé leszívják az agyadat. Ez pedig a futásodra sincs jó hatással.

2018. június 4.

Kép
Táplálkozás

A szódabikarbónától javulhat a teljesítményed?

Sokan használják, de vajon tényleg hatásos?

2017. augusztus 24.

Kép
Edzés

4 tempós edzésterv - válj kitartóbbá!

A tempós edzések egyik előnye, hogy sokkal fittebbnek és erősebbnek érzed magad utánuk.

2017. február 28.

Kép
Edzés

5 ok - ezért nem javul az állóképességed

Az edzésterved komolyan kell venni. Talán csak a szennyeskosarad zsúfoltabb a napirendednél, de érdemes mégis betartanod az ott leírtakat.

2016. december 15.

Kép
Lélek

Legyél jobb futó!

5 tipp a megfelelő táplálkozásért, erőért és állóképességért!

2016. szeptember 2.

Kép
Edzés

3 mód- javíts az állóképességeden

Ha fejleszteni szeretnéd az állóképességed, ideje kipróbálnod a következő tippeket!

2016. június 19.

Kép
Egészség

Céklalé: a bajnokok itala

Egy új kutatás szerint a zöldség leve jót tehet a futóknak.

2016. június 16.

Kép
Edzés

Milyen gyorsan kell futnod?

Amikor először vágsz neki, keményebben szeretnél dolgozni, hogy javíts a fittségeden, erőnléteden és állóképességeden, de mindezt fájdalmak nélkül szeretnéd teljesíteni. De honnan tudhatod, hogy mi a megfelelő tempó a futáshoz? Kövesd ezeket a tippeket.

2015. június 2.