Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés

Légy saját magad legjobb verziója 4 lépésben!

eletmod, egeszseg, sport, fogyas
Facebook
Twitter
Pinterest
Az életmódváltásra kevés rossz időpont létezik, de az biztos, hogy az őszi időszak kifejezetten alkalmas, és hát a szeptember az új január, amikor sokakban megfogalmazódik egy kis cél, hogy szeretnék magukat valamilyen formában egészségesebbé tenni! Te is közéjük tartozol? Ezt a négy lépést mindenképpen tedd meg!
A cikk támogatója a Samsung

1) Nemcsak esztétikai, hanem egészségügyi kérdés is a megfelelő testösszetételre való törekvés, ami nem azt jelenti, hogy „legyünk vékonyak”, hanem hogy megfelelő zsír-izom arányt alakítsunk ki. Ehhez a kiegyensúlyozott táplálkozáson és rendszeresen testmozgáson keresztül vezet az út. De hogyan kerülhetünk képbe ezzel anélkül, hogy folyamatosan ilyen jellegű vizsgálatokra járnánk? A Samsung legújabb okosórája, a Galaxy Watch6 igazi társ a mindennapokban, és segít abban, hogy elindulj az egészségesebb élet felé vezető úton. A funkciói között megtalálható a Testösszetételmérő, ami átfogó képet adhat a vázizomzatod, az alapanyagcseréd, a testvíz- és a testzsírszázalékodról, plusz személyre szabott edzéstervekkel és az új Whisk partnerség révén táplálkozási tanácsokkal segítheti az egyéni célkitűzések elérésében.

Kép
forrás: Samsung

2) Ha pedig már a sportnál tartunk! Kezdőként elkezdeni sportolni nem könnyű, hogyan, mennyit, milyen hosszan fussunk például? Amennyiben nem szeretnél azonnal edzővel konzultálni, a Galaxy Watch6 ebben is a segítségedre lehet! Az új Személyre szabott pulzustartomány funkció elemzi a fizikai adottságaidat, majd ennek fényében segít kitűzni a neked való célt, legyen szó zsírégetésről vagy egy magas intenzitású edzésről. Az okosóra több mint száz edzéskövető programmal kompatibilis, szóval bringázhatsz, jógázhatsz, túrázhatsz, teniszezhetsz vele, továbbá az új Pályán futás funkcióval mérheted teljesítményedet futópályán, a Személyre szabott edzésterv segítségével pedig egyéni edzést állíthatsz össze és követheted nyomon.

Kép
forrás: Samsung

3) Az aktivitás után a pihenés is épp olyan fontos szelete az egészséges életmód kialakításának, hiszen nem csak attól az egy óra sporttól fogsz fejlődni, hanem az is számít, mit teszel a nap többi 23 órájában, és hogyan regenerálódsz éjszakánként. Nem csak az alvás hossza, de a minősége is meghatározó, és ha hosszú távon nem megfelelő, akkor az a hormonok és az egész szervezeted kiegyensúlyozott működését megboríthatja. A Galaxy Watch6 a pihentető éjszakák megtervezését is támogatja a jó alvás három kulcsfontosságú tényezőjére összpontosítva: a személyes alvási mintázatok elemzésére és megértésére, a jobb szokások kialakítására és az alvásbarát környezet megteremtésére.

Kép
forrás: Samsung

4) Nem mehetünk el szó nélkül amellett sem, hogy a lelkünk egészsége is pont ugyanannyira fontos, mint a testünké. Az órát csatlakoztathatod számos mentális egészséget támogató programhoz, fejlődésedet pedig nemcsak a telefonodon, de a Samsung okostévéden vagy Galaxy Tab S9 tableten is nyomon követheted!

Kép
forrás: Samsung

Galaxy Watch6


  • Az óra számos fejlesztésen esett át a széria előző verziójához képest. Ami nem változott: a színgazdag kijelző és az elegáns kialakítás
  • Számos telefonos alkalmazás az órán is elérhető, pl. Spotify, Samsung Health, Strava, Calm, Google Térkép, Whatsapp stb., csatlakoztatható Galaxy okostelefonhoz vagy akár vezetéknélküli Galaxy Buds fülhallgatóhoz is
  • Tele van egészség és wellness alkalmazásokkal, edzés programokkal, alvásfigyelő funkciókkal
  • Forgatható keret - A Galaxy Watch6 30%-kal vékonyabb keretet kapott, míg a Watch6 Classic 15%-kal vékonyabb *

* Galaxy Watch6 kijelzőmérete összehasonlítva a Galaxy Watch5 kijelzőméretével.
A kijelző méretének és a fekete szélek összehasonlítása a kisebb, 40 mm-es Galaxy Watch6 modellel történt. A nagyobb, 44 mm-es Galaxy Watch6 modellel való összehasonlításkor a kijelzőméretre és a fekete szélekre vonatkozóan a 16,5% és 28% az irányadó.

Tovább olvasok

Videók

Kép

3 szűrővizsgálat, amire minden évben menj el, ha aktív életmódot folytatsz

Hobbi sportolóként nyilvánvalóan figyelsz a megfelelő mennyiségű pihenésre, a testi-lelki egyensúlyra, egészségesen táplálkozol, és rendszeresen mozogsz legyen az futás, kerékpározás, úszás, vagy épp valamilyen fitnesz tevékenység. Azonban mennyire vagy tudatos a megelőzést illetően?

Kép

Edzés, táplálkozás, pihenés és a menstruáció: hogyan tudsz a ciklusod rabságából jól kijönni?

Érezted már azt, hogy szervezeted hormonális változásai által kiszolgáltatottá válsz rendszeresen? Nem vagy egyedül, de segítünk hogy ne így legyen!

Kép

Futócipőteszt: Itt a New Balance FreshFoam X 1080v13, a márka eddigi legpárnázottabb modellje!

Októberben dobta piacra a New Balance a FreshFoam X család legújabb változatát, a FreshFoam X 1080v13-at, amiről most a New Balance Run Club két edzője, Prisznyák Gyula és Tamás Máté mondja el a tapasztalatait!

Kép

Csatlakozz a Runner's World sportkutatásához, és vegyél részt nyereményjátékunkon!

Kedves Futótársunk! A nyereményjátékunk sorsolása már lezárult, azonban a garantált ajándékod továbbra is átveheted a kérdőív kitöltése után!

Kép

5 fontos tanács, amit fogadj meg, mielőtt elindulsz futni az esőben

Futóként szinte elkerülhetetlen, hogy esőben is fuss, még akkor is, ha nagyon nincs ínyedre. Pedig érdemes néha direkt esős időben is elindulni, még akár akkor is, ha amúgy nem terveztél futni aznap, mivel így is szoktatod magad az esős futásokhoz. Hogy miért fontos ez? Azért, mert lehet, hogy életed egyik legfontosabb versenyén végig szakadó esőben kell majd futnod…

Kép

3 ok, amiért érdemes futás után (is) kávézni

Amennyiben te is a kávéimádók táborát erősíted, és el sem tudod képzelni a reggeleidet kávé nélkül, úgy szuper hírünk van! Kávézni igenis ér, ráadásul nem csak futás előtt, hanem testmozgás után is bizonyítottan egészségesnek számít egy bögre forró fekete!