Iratkozz fel hírlevelünkre!
Magazin előfizetés

Lomb Ádám és Nagy Julianna győztek a mai félmaratoni országos bajnokságon

félmaraton, országos bajnokság, Wizz Air,
Facebook
Twitter
Pinterest
Ami a 38. Wizz Air Budapest Félmaraton keretein belül került megrendezésre. Az eseményen több, mint 8000 futó vett rész az összes versenyszámon.

A magyar félmaratoni OB-n óriási hajrában elsőként Lomb Ádám szakította át a célszalagot (1:04:57) másodikként Csere Gáspár ért célba (1:05:01), harmadikként pedig Farkas Dárius Ádám futott át a célvonalon 1:08:45-el. A nőknél a győzelmet Nagy Julianna szerezte meg 1:18:23-mal, őt követte Bakonyi Fruzsina 1:19:44-el, míg a dobogó legalsó fokára File Zita álhatott fel 1:20:25-el. Az abszolút férfi dobogós három kenyai futó volt, akik rajt-cél győzelmet arattak. Az abszolút női mezőnyben szintén kenyai futók álltak a dobogó első és második fokára, illetve a harmadik helyezett Erdélyi Zsófia lett, aki nem nevezett az országos bajnokságra.

A félmaraton egyéni versenyszámát 6500 futó teljesítette, a két és háromfős váltókban 1700-an versenyeztek. Az indulók 94 országból és 770 hazai településről érkeztek a fővárosba, hogy teljesítsék az ország legnépesebb félmaratoni futóversenyét.

félmaraton, Wizz Air Budapest Félmaraton, országos bajnokság,
forrás: Szász Norbert

A 38. Wizz Air Budapest Félmaraton abszolút dobogósai


Férfiak

1. Albert Kipkorir, Tonui KEN 1:04:08
2. Hillary Kiptum Maiyo, Kimaiyo KEN 1:04:56
3. Kennedy Kipkemoi, Rono KEN 1:04:55

Nők

1. Philice Cheboriot, Kipkerio KEN 1:14:36
2. Ronah Nyaboke, Nyabochoa KEN 1:15:43
3. Erdélyi Zsófia HUN 1:17:51

félmaraton, országos bajnokság, OB, Wizz Air,
forrás: Szász Norbert

Az országos bajnokság eredményeit ITT találjátok.

Cikk a futanet.hu beszámolója alapján készült.

Tovább olvasok

Videók

Kép

3 szűrővizsgálat, amire minden évben menj el, ha aktív életmódot folytatsz

Hobbi sportolóként nyilvánvalóan figyelsz a megfelelő mennyiségű pihenésre, a testi-lelki egyensúlyra, egészségesen táplálkozol, és rendszeresen mozogsz legyen az futás, kerékpározás, úszás, vagy épp valamilyen fitnesz tevékenység. Azonban mennyire vagy tudatos a megelőzést illetően?

Kép

Edzés, táplálkozás, pihenés és a menstruáció: hogyan tudsz a ciklusod rabságából jól kijönni?

Érezted már azt, hogy szervezeted hormonális változásai által kiszolgáltatottá válsz rendszeresen? Nem vagy egyedül, de segítünk hogy ne így legyen!

Kép

Futócipőteszt: Itt a New Balance FreshFoam X 1080v13, a márka eddigi legpárnázottabb modellje!

Októberben dobta piacra a New Balance a FreshFoam X család legújabb változatát, a FreshFoam X 1080v13-at, amiről most a New Balance Run Club két edzője, Prisznyák Gyula és Tamás Máté mondja el a tapasztalatait!

Kép

Csatlakozz a Runner's World sportkutatásához, és vegyél részt nyereményjátékunkon!

Kedves Futótársunk! A nyereményjátékunk sorsolása már lezárult, azonban a garantált ajándékod továbbra is átveheted a kérdőív kitöltése után!

Kép

5 fontos tanács, amit fogadj meg, mielőtt elindulsz futni az esőben

Futóként szinte elkerülhetetlen, hogy esőben is fuss, még akkor is, ha nagyon nincs ínyedre. Pedig érdemes néha direkt esős időben is elindulni, még akár akkor is, ha amúgy nem terveztél futni aznap, mivel így is szoktatod magad az esős futásokhoz. Hogy miért fontos ez? Azért, mert lehet, hogy életed egyik legfontosabb versenyén végig szakadó esőben kell majd futnod…

Kép

3 ok, amiért érdemes futás után (is) kávézni

Amennyiben te is a kávéimádók táborát erősíted, és el sem tudod képzelni a reggeleidet kávé nélkül, úgy szuper hírünk van! Kávézni igenis ér, ráadásul nem csak futás előtt, hanem testmozgás után is bizonyítottan egészségesnek számít egy bögre forró fekete!